ثبتنام دوره ««مدیریت مصرف رسانه در خانواده» و به شیوه مشارتی و آنلاین هم اکنون آغاز شده و دورهها خرداد و تیرماه سال 1399 در پنج هفته برگزار میشود.
کارگاه مشارکتی آموزش مصرف رسانه در خانواده برگزار میشودگروه خانواده: مرکز میم با همکاری موسسه مطالعات و تحقیقات اجتماعی دانشگاه تهران در نظر دارد کارگاهی برای آموزش مصرف رسانهای به خانوادهها برگزار کند.
ثبت نام این دوره با نام ««مدیریت مصرف رسانه در خانواده» و به شیوه مشارتی و آنلاین هم اکنون آغاز شده و دورهها خرداد و تیرماه سال 1399 در پنج هفته برگزار میشود. مخاطب این دورهها مادران و مربیان فعال در حوزه آموزش هستند.
شرکت کنندگان در این دوره گواهی پژوهشی مرکز یادگیری «میم» و موسسه مطالعات و تحقیقات اجتماعی دانشگاه تهران را دریافت میکنند. علاقهمندان جهت ثبتنام میتوانند به سایت mimttc.ir یا شناسه کاربری mimTTC@ در پیامرسانهای تلگرام و واتسآپ و یا اینستاگرام مراجعه کنند. ظرفیت این دوره محدود است.موسسه «میم»، یا همان مرکزیادگیری مادر و معلم با هدف بهبود فرآیند آموزش-یادگیری در سال ۱۳۹۶ با یاری جمعی از معلمانِ نوآور و فارغ التحصیلان رشتههای علوم انسانی از دانشگاههای کشور ایجاد گردید. در مرکز یادگیری مادر و معلم، علاوه بر شرکت در دورههای مشارکتی میتوانید با ملاحظهی محتواهای چندرسانهای که از برترین منابع گردآوری شدهاند و در قالبِ مقاله، بازی، عکسنوشت، کلیپ، موشنگرافی، پادکست و اینفوگرافی ارائه میگردند، بهره ببرید.