سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری فرایش

vئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: زنان خانه دار با ۴۶ درصد مبتلایان استان بیشترین گروه بیماران کرونایی را تشکیل می دهند.

دکتر رشید حیدری مقدم، رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: با افزایش بیماران کرونایی طی هفته‌های اخیر وضعیت استان در شیوع ویروس کرونا به شرایط بحرانی رسید و خانم‌های خانه دار بیشترین سهم از مبتلایان را دارند.

او با تاکید بر اینکه ۸۵ درصد بیماران کووید ۱۹ در اجتماعات حضور داشته اند افزود: بعد از زنان خانه دار، کشاورزان و صاحبان مشاغل  با ۲۴ درصد بیشترین سهم را در تعداد مبتلایان به کرونا ویروس دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: بر اساس آخرین اعلام وزارت بهداشت و درمان ۴ شهرستان همدان، ملایر، نهاوند و تویسرکان در شرایط قرمز شیوع کرونا، بهار در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های اسدآباد، کبودرآهنگ و رزن در شرایط زرد کرونایی قرار دارند.

حیدری مقدم از شناسایی روزانه بیش از ۴۰ مورد بیمار جدید به کووید ۱۹ در استان خبر داد و افزود: تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در استان حدود  ۲ هزار نفر است و  تا کنون ۱۸۹ نفر بر اثر این بیماری در گذشته اند.

او بیان کرد: بیماری کرونا تنها با رعایت موارد بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی کنترل می‌شود.

 

 

برچسب ها: فرایش#
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سلامت