سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری فرایش

شناسه خبر: 1342
تاریخ انتشار: 1399/2/29 12:25:59

قرص‌های ضدبارداری در شرایط معمول هم عوارضی دارد، این عوارض در ماه رمضان به دلیل عدم مصرف مایعات در طول روز و در صورت گرم بودن هوا و تعریق بدن و در نتیجه افزایش غلظت خون، بیشتر هم می‌شود. بنابراین مصرف خودسرانه‌ی آن‌ها با هدف به تعویق انداختن عادت ماهانه برای روزه گرفتن مخصوصا در خانم‌های بالای 35 سال خطرناک است.

 
 
عکس نوشت مصرف قرص های ضدبارداری برای روزه گرفتن

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سلامت