مدیر گروه بهداشت محیط و حرفهای دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت:طرح تشدید نظارتهای بهداشتی همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان با اولویت نظارت بر تولید و عرضه مواد غذایی، اقامتگاه ها و اماکن حساس از ششم اردیهشت ماه در مناطق زیر پوشش این دانشگاه آغاز می شود و تا پایان این ماه رمضان ادامه دارد.
علی اصغر حسنی ادامه داد:بازرسان بهداشت محیط مجهز به دستگاههای سنجش پرتابل بوده تا نمونهبرداری از آب مواد غذایی و سطوح با دقت و سرعت بیشتر صورت گیرد.
وی خاطرنشان کرد:شهروندان در طول ماه مبارک رمضان در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی حتما با شماره تلفن 190 تماس گرفته و مراتب را برای بررسی فوری به گروه بهداشت محیط و حرفهای دانشگاه علوم پزشکی مشهد اطلاع دهند.