سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری فرایش

شناسه خبر: 1112
300 بازرس بهداشت محیط در طول ماه مبارک رمضان نظارت خود بر مراکز تولید و عرضه مواد غذایی تشدید می کنند.
تاریخ انتشار: 1399/2/5 16:27:48

مدیر گروه بهداشت محیط و حرفه‌ای دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت:طرح تشدید نظارتهای بهداشتی همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان با اولویت نظارت بر تولید و عرضه مواد غذایی، اقامتگاه ها و اماکن حساس از ششم اردیهشت ماه در مناطق زیر پوشش این دانشگاه آغاز می شود و تا پایان این ماه رمضان ادامه دارد.

علی اصغر حسنی ادامه داد:بازرسان بهداشت محیط مجهز به دستگاههای سنجش پرتابل بوده تا نمونه‌برداری از آب مواد غذایی و سطوح با دقت و سرعت بیشتر صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد:شهروندان در طول ماه مبارک رمضان در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی حتما با شماره تلفن 190 تماس گرفته و مراتب را برای بررسی فوری به گروه بهداشت محیط و حرفه‌ای دانشگاه علوم پزشکی مشهد اطلاع دهند.

 

برچسب ها: فرایش#
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سلامت