سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری فرایش

شناسه خبر: 3474
معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده در توئیتی نوشت: در گرمخانه زنان بیش از گرم کردن محیط فیزیکی آنان، باید در روح و اراده شان دمید و گرمخانه ای برای امید و احساس مفید بودنشان بنا کرد.
تاریخ انتشار: 1400/6/29 11:22:35

دکتر انسیه خزعلی روز دوشنبه در پیامی که در صفحه توئیتر خود منتشر کرد اظهار داشت: در بازدید از گرمخانه زنان منطقه ۱۲شهرداری تهران از نزدیک شرایط زندگی و مشکلات آنها را مشاهده و بررسی کردم.

وی تاکید کرد: به نظر می رسد بیش از گرم کردن محیط فیزیکی آنان باید در روح و اراده شان دمید و گرمخانه ای برای امید و احساس مفید بودنشان بنا کرد. #گرمخانه_زنان

ضرورت ایجاد گرمخانه ای پر امید و احساس مفید بودن برای زنان


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
اجتماعی