اخیرا در بازار تهران برای فروش لباس، دختران جوان را با حقوق بسیار ناچیز استخدام کرده تا لباسهای مختلف را برای نمایش به مشتری بپوشند.
تعویض لباس جلوی همه مشتریان و بدون هیچ گونه حجاب و حتی اتاق پرو صورت میگیرد و دختران و خواهران ما مجبورند در جمع مردانه و زنانه لباسهایشان را در آورده و با لباسهای بسیار نامناسب در دید همه باشند.
با چند نفر از ایشان که صحبت شد، گفته بودند که مجبورند و فروشندگان هیچ فکری برای حفظ حریم آنان نمیکنند.
از مسئولین تقاضا میکنیم، با فروشندگان متخلف، هنجارشکن و تحقیرکننده جایگاه زنان، برخورد و برای حفظ حرمت بانوان این مرز و بوم، چارهاندیشی کنند