سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری فرایش

شناسه خبر: 2771
تاریخ انتشار: 1400/3/9 16:08:35

سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد:امتحان تیرماه رزیدنت‌های پزشکی بخشی از برنامه تحصیلی بوده و غیر قابل اجتناب است.

سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت درباره اینکه «دانشجویان رزیدنتی که برای تخصص می‌خوانند درخواست کردند برگزاری امتحان آنها در تیرماه صورت نگیرد»،گفت: امتحان تیرماه بخشی از برنامه تحصیلی بوده و غیر قابل اجتناب است.

وی ادامه داد: این امتحان برای سال آخری‌ها حکم امتحان گواهی نامه و ورود به بازار کار دارد. در این زمینه قول برگزاری ساده‌تر امتحان نیز داده شده است؛ نمی‌توان تمام روال‌های آموزش پزشکی را به هم بریزیم.

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: از طرفی برخی دستیاران چند ارتقا با هم باید داشته باشند و امتحان برای آنها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار خواهد بود


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
اجتماعی