سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری فرایش

شناسه خبر: 2226
اراک- فرماندار اراک گفت: طبق مصوبه ستاد مدیریت کرونا مراسم خاکسپاری تا اطلاع ثانوی با حضور تنها ۲۵ نفر انجام می‌شود و برای جلوگیری از شیوع کرونا مردم عدم تجمع در آرامستان‌ها را جدی بگیرند.
تاریخ انتشار: 1399/8/19 11:47:33

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: اگر بارش باران در عصر صورت گیرد احتمال ابتلا به عارضه های تنفسی بیشتر است چراکه گرده افشانی درختان و علف‌های هرز در بعد از ظهرها و نزدیک به شب اتفاق میافتد.

حسین بختیاری اظهار کرد: در حال حاضر در سطح جامعه بزرگترین و بهترین راه حل در راستای پیشگیری از ابتلاء به کرونا استفاده ماسک، فاصله گذاری اجتماعی و شست و شوی مکرر دست‌ها با آب و صابون عنوان شده است.

وی با بیان اینکه بیشترین ابتلاء افراد به کرونا در دورهمی های خانوادگی است، عنوان کرد: باید شرکت در دورهمی های خانوادگی به حداقل ممکن برسد.

فرماندار اراک افزود: مردم از حضور در مکان‌های پر ازدحام تا حد امکان خودداری کنند حتی باید مسافرت‌ها را به زمان دیگری موکول کنند چرا که اهمال و بی توجهی نسبت به این موضوع چیزی جز ابتلاء و از دست دادن عزیزانشان را در پی ندارد.

بختیاری گفت: با توجه به سردتر شدن هوا در آذرماه و شیوع بیشتر کرونا باید همگان رعایت پروتکل‌های بهداشتی را جدی بگیرند.

وی اظهار کرد: با توجه به شیوع کرونا مدارس به صورت غیرحضوری آموزش‌ها را برای دانش آموزان ارائه می‌کنند و تاکید مسئولین نیز بر آموزش غیر حضوری است.

فرماندار اراک عنوان کرد: پیرو مصوبه ستاد مدیریت بیماری کرونا استان مقرر شد که مراسم خاکسپاری تا اطلاع ثانوی با حضور تنها ۲۵ نفر از افراد خانواده فرد متوفی برگزار شود تا تجمع در آرامستان اراک ایجاد نشود و به همکاری هرچه بیشتر مردم در این حوزه به منظور جلوگیری از شیوع کرونا نیاز است.


برچسب ها: فرایش#
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
اجتماعی